Chin Siu-Ho
AKA: Tiền Tiểu Hào
Birthday: 1963-01-26
Birthplace: Sanshui, Foshan, Guangdong Province, China
Chin Siu-Ho (錢小豪) is a Hong Kong actor and martial artist. He is known for acting with Jet Li in The Tai-Chi Master and Fist of Legend. He is the older brother of actor Chin Ka-Lok (錢嘉樂) and younger brother of assistant director Chin Ga-Lun (錢嘉麟).
Filmography
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
Character: Wei Hsing Hung (Wei Xinghong)
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
Character: Bai Yu Tang - the Rat
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
Character: Hou (Fist of Legend) (archive footage)
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
Character: Undercover Officer
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
Character: Yuan Fei (Flying Monkey)
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
Character: Hu Fei / Flying Fox
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
Character: Former security chief killed
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
Character: Lu Chia Le/Spitfire
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
Character: Quick Kid (Erh Hu)
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
Character: Soldier at Commander's office
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
Character: He Ji Transport worker
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x
$rowCount++;
} // end for loop
// crew
// $rowCount=0;
for($x=0;$x